Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot edessä ym.

Hei eevis ja kumppanit!

Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa ja hyvä, että kainalo oli puhdas! Minulla nuo jutut niin päin, että kainalossa oli syöpää yhdessä imusolmukkeessa, ja gr2. Hormonihoidot ja säteet tulee minullekin sytojen jälkeen. Yksi taxotere on nyt takana ja nyt alkaa olo olla jo jokseenkin normaali. Ehkä väsyttämistä on vieläkin, mutta se voi johtua myös huonosti nukutuista öistä. Kyllä tässä stressiä pukkaa ja sairautta mietin enemmän kuin tarvitsisi. Läheiset ihmisuhteet ovat koetuksella aika ajoin, ystäville ei viitsi kiukutella, mutta omat lapset (aikuiset minulla) joutuvat ottamaan vastaan joskus pahaa mieltäni. Yritän kuitenkin viestittää heille, että uskon paranemiseeni eikä minun puolestani tarvitse pelätä.

Minäkin yritän keksiä syksyksi mukavia tekemisiä. En oikeastaan ole käsityöihminen, mutta ajattelin yritää kutoa jotain lapsenlapsille. Lukeminen on minulle itsestäänselvyys ja kielten opiskeluun voisin myös satsata. Liikuntaa ei pidä unohtaa ja olen miettinyt, josko uskaltaisin syöpäjärjestön allasjumppaan. Siellä ei kait ainakaan tuijotettaisi kaljua ja yksirintaista naista. Yleiset uimahallit tuntuvat nyt liian vaikealta vielä.

Hyvää mieltä ja voimia kaikille!
t. Sipriina
Sipriina | 31.7.2007 klo 09:56:00