Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mulla on rintasyöpä

Hei
Oletpa saanut ikäviä uutisia, pahinta tietenkin on epätietoisuus tulevasta. Itselläni reilu vuosi sitten umpilisäkkeestä löytyi pahanlaatuista ja sen takia tehtiin uusi leikkaus syyskuussa 3kk eka leikkauksesta.Kyllä siinä ehti tulla mieleen vaikka mitä. Ei sinun auta muu kuin olla kärsivällinen, jos tämä nyt yhtään lohduttaa.

Pyydähän lääkäriltä sairauslomatodistus, jos et sitä vielä ole saanut, että voit heti hakea kelalta sairauspäivärahaa ellei työnantaja ole velvollinen tietyltä ajalta sitä maksamaan (osa-aika töissä voi olla eri juttu ja riippuu yleensä työehtosopimuksesta). Ethän sinä voi töihinkään mennä tässä tilanteessa! Sairauspäiväraha määräytyy edellisen kalenterivuoden tulojen mukaan.Kela saa sen tiedon verottajalta. Itse olin melkein vuoden sairauspäivärahalla ja nyt sitten olen kuntoutustuella tällä hetkellä.
Tsemppiä sinulle!

Mate | 25.7.2013 klo 16:45:19