Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mulla on rintasyöpä
Heippa!Ikäviä uutisia sinulla, mutta vakavat vaikeudet haastavat meidät ihan uudella tasolla ja voimia yleensä sitten löytyy, kun tarvitaan.
Minä olen sytoputkesta juuri ulos selvinnyt ja nyt sädehoitojaksoa odottelen.
Tuntui tutulta tuo huolesi toimeentulosta. Itse olen 50++ ja olin juuri paikkakuntaa vaihtanut ja yrittelin tehdä toiminimellä töitä, kun syöpä katkaisi hommat. Olen nykyään sinkku, joten kukaan ei "elätä". Kehnolla Kelan päivärahalla ja asumistuella olen vyötä kiristäen selvinnyt... pari kertaa ystävältä lainannut. Toimeentulotukeahan ei saa kuin peruselämisen kustannuksiin, joten sieltä en ole edes yrittänyt hakea mitään; eiväthän esim. vakuutusmaksut, auton kulut, kirjanpitomenot, jäsenmaksut, jäännösverot jne jne kuulu toimeentulotuen korvattaviin... ja jostain nekin on maksettava! Pankin ja verottajan kanssa tein sitten maksusuunnitelmat ja se vähän auttoi - samoin vakuutusmaksujen maksueriä voi uudelleenjärjestellä jne..
Mutta nyt lopetin sairausloman kesken ja aloitan elokuun alusta paluuta työhön; en pysty taikomaan itselleni asiakkaita mistään, joten menen henkilökohtaiseksi avustajaksi aluksi ja pähkäilen sitten, mitä muuta voisi ruveta puuhastelemaan.
Toivon, että elämä kantaa meitä kaikkia - se vaatii heittäytymistä ja luottamusta ja sitä positiivisuudessa elämistä !!
- Mulla on rintasyöpäHannele68
- Re: Mulla on rintasyöpäLilliant
- Re: Mulla on rintasyöpäHannele68
- Re: Mulla on rintasyöpä"TRI-atloonari"
- Re: Mulla on rintasyöpäMinnalla
- Re: Mulla on rintasyöpäpalsternakka
- Re: Mulla on rintasyöpäkukkamaaria
- Re: Mulla on rintasyöpäHannele68
- Re: Mulla on rintasyöpäMemmu66