Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyöpä
Hei Kirsti,Minä olen se rintasyövän kokenut jota peräänkuulutit.
Yli 65 v. vanha ja noin 1.5 vuotta sitten leikattiin hormonipositiivinen rintasyöpä.(Säästävä leikkaus)Sain CAFit ja sädehoidot.voin kyllä kertoa,että hoidot ovat tavallaan raskaita,mutta niistä selviää ihmeen hyvin.Pahoinvointiin on tehokkaita lääkkeitä ja hiusten lähtiessä saa ihanan peruukin itselleen.Haluatko olla Marilyn Monroe vai Audrey Heburn?Kaikenlaista hiustyyliä on tarjolla.Nykypäivänä lääketiede kehittää jatkuvasti uusia hoitomuotoja,jotka ovat todella tehokkaita.Solunsalpaajahoitojen ja sädehoitojen jälkeen alkaa lääkehoito,tabletteja joita tavallisesti otetaan 1/vrk.
Voin itse erittäin hyvin,olen alkanut uuden elämän nautin jokaisesta päivästä harmaistakin ja suon aikaa itselleni.Koska minähän olen tärkeä eikö totta???Leikkausarvet eivät ole pitkään kipeitä,itselläni pätkittiin poikki hermoratoja joten kainalon alus oli tunnoton usean kuukaden ajan.Mutta tällä hetkellä minä olen terve.Kirsti, rintasyöpä on vain yksi tauti monien muiden joukossa.Ei sen kummempaa Sinä nouset tästä vahvempana ja tasapainoisempana Kirstinä.Hyvää yötä TervAapostikka
- rintasyöpähilda
- Re: rintasyöpäSaana
- Re: rintasyöpähilda
- Re: rintasyöpäMariina
- Re: rintasyöpäkirsti
- Re: rintasyöpäkirsti