Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: gradus III?

Itselläni märiteltiin ensin gradus II pitkään ja yhtä´äkkiä gradus olikin jo III. Itselleni sanottiin se, että joskus tuon gradusmäritelmän eri II tai III on hiuksen hieno(pitäneekö paikkaansa) ja toinen jo mieleeni jäi on se että hyvin tyypillistä tänä päivänä on se, että nuorilla (itse jo hiukan yli 40- v) rintasyöpä tulee hyvin agressiivisena ja graduksella III.

Olen itse saanut siis tuon gradusluokituksen III syksyllä 2007, ollut poissa töistä puoli vuotta- palannut töihin keväällä 2008 ja polskuttanut töitä nyt vuoden päivät ja aloitanut lisäkoulutuksen ja itsensä kehittämisen jo sairauden hoidon aikana.

JOka tapauksessa tarvitsette nyt jaksamista koko perhe ja sitä ajatusta että tästä kyllä selviätte, hodiot ovat raskaat ja vaativat mutta kuten näistä viesteistä näkyy rannalle päästään koko vaiheessa.

Aurinkoista äititenpäivää

päivänsäde | 10.5.2009 klo 12:20:48