Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: gradus III?
Kiitos pahoittelusta ja ällistyttävän nopeasta vastauksesta. Huomenna on tosiaan vaimoni ensimmäinen äitienpäivä äitinä, mikä tekee koko jutusta ihan käsittämättömän haikean.Vaimo on onneksi näissä asioissa aika samanlainen kuin minä. Kaikki pahimmat pelot ja synkimmät skenaariot käydään reilusti läpi, ja mietitään miten hoidetaan käytännön järjestelyt, että saadaan paremmin keskityttyä jokapäiväiseen elämään, josta saattaa nyt tulla aika kova taistelu. Vaimo tosiaan mietti eilen, voiko hänelle käydä niin huonosti, että tämä on hänen ensimmäinen ja viimeinen äitienpäivä. Niin, viimeisestä ei tiedä koskaan, mutta ensimmäisestä voi olla ihan varma!
Itse olen ollut ihan koko päivän töissä, eikä tämä todellakaan ole kovinkaan helppoa. Yksinkertaisimmatkin asiat saattavat unohtua, kun koko ajan miettii, miten toinen jaksaa kotona lapsen kanssa, mitä biopsia tulee kertomaan, oliko tämä nyt sitten tässä jne, jne...
No, täällä avautuminen helpottaa kuitenkin jonkin verran.
Tsemppiä ja kiitos sulle Karhutar!
- gradus III?Shearer
- Re: gradus III?Karhutar
- Re: gradus III?Shearer
- Re: gradus III?kutri
- Re: gradus III?päivänsäde
- Re: gradus III?jotaas