Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tram-rinnankorjausleikkauksen läpikäyneet

Hei !

En ole käynyt pitkään aikaan täällä siksi vastailen vasta nyt.

Nyt elän niin sanotusti normaalia elämää kaikkien hankaluuksien jälkeen. Nännien teon olen siirtänyt hamaan tulevaisuuteen, koska en jaksanut nyt heti, kun oli niin paljon ongelmia noiden haavojen kanssa. Pelkäsin jos nännit tulehtuvat myös.

Mulla on ongelmana hengitysvaikeudet. Esim.kenkiä laittaessa jalkaan kyykyssä tulee tunne etten saa hengitettyä. Sama ongelma kaikessa mikä vaati enempi ponnistelua vatsa kasassa. En tiedä onko tuolle mitään tehtävissä. Fysioterapeutti kyllä sanoi ettei vatsa koskaan tule olemaan entisenlaisensa, tätäköhän se nyt on?

Vatsalihasliikkeitä olen vesijumpalla pystynyt tekemään hyvin, mutta uidessa tuntuu kuin maha repeisi.

Mammografian saa otettua rakennetuista rinnoista, mulla seuraavan kontrollin yhteydessä. Saavat otettua vaikkei olisi lainkaan rintaa.

terv. mummotauti
mummotauti | 29.11.2008 klo 16:41:30