Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tram-rinnankorjausleikkauksen läpikäyneet

Hei,

Minulla on nyt 2 1/2 kuukautta tram leikkauksestani ja olen kyllä tosi tyytyväinen. En tarkoita että kaikki olisi mennyt täydellisesti. Jouduin olemaan ekstra kauan sairaalassa tarkkailtavana. Leikkaushaaavat sulkeutuivat tosi hitaasti ja jouduin juoksemaan niitä näyttämässä usein. Ja sitten käsi alkoi vielä turpoamaan. (Siinä kohdassa kyllä otti suuresti päähän.) Mutta nyt kun tilanne on tasoittunut, haavat ovat sulkeutuneet ja olen saanut lymfaterapiaa käteeni niin olen ollut hyvin onnellinen uudesta rinnastani joka tuntuu aika "aidolta". Ryhtikin on parantunut kun toinen puoli ei paina enää enemmän.

Minulta kiellettiin kaikki kävely raskaampi liikunta 2 kuukaudeksi. Ja olenkin ottanut todela varovaisesti liikunnan aloittelun. Aloitin käymään salilla vasta viime viikolla enkä vieläkään tee rankkoja vatsalihasliikkeitä.

Muuten siinä vaiheessa kun olin lähes luopumassa tukivyöstä vaihdoin Lindexin puolikorsetti alushousuihin ja ne toimivat tukena aivan yhtähyvin ja olivat paljon hauskemmat :-)

En joutunut mamografiaan jälkitarkastuksessa. Mutta ymmärtääkseni kasvaimen voisi havaita aivan yhtä hyvin uudesta rinnasta.

Kaikkea hyvää syksyysi ja luota vain että kyllä tästäkin leikkausesta lopulta toipuu.

Lumi
lumi | 13.11.2008 klo 14:10:10