Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.
Hei.kaikille.Haluan kuulla toisten kokemuksia solumyrkkytiputuksista.Sain vasta 1 doketakselin.N.ehkä vrk.n kuluttua alko rintakehän kivut.pistelevät.Luulen kyllä että ne johtu mun neurofibromatoosista.Yritin ottaa panacod ja panadol tarpeeksi.Mutta kivut jatku n.4vrk.Keskityin edes henkittämiseen.En pystynyt tekemään mitään kuin makaamaan.Voi olla että otinkin liian vähän kipulääkettä?Sunnuntaina piti miehen käyttää mua kaupungin e.a.ssa hakemassa lisää panacod.ia.Kysyin sielläkin tietääkö onko kellään ollu kipuja solumyrkystä.Ei kuulemma mitään tietoo.Ehkä se kortisoni lisäksi valvotti öitä niin vuorokaudet tuli pitkiksi kivun kanssa.Tänään soitin kipupolille.Ensin ei puhelimeen vastattu.Sitten tylsä ääni sanoi että sun syöpälääkäri on lomalla ja kipuhoitaja ei nyt ota puheluja vastaan että soita puhelinaikaan huomenna.Kysyin taas tältäkin syöpä-kipuhoitajalta että onko kuullut muilla olleen kipuja.Vastasi ettei tiedä.Syöpälääkäri sanoi ennen hoitoa että hän ei tiedä neurofibromatoosi sairautta.eikä näin ollen yhteisvaikutuksista.Olen itsekkin aikoinaan saattohoitanut mm.syöpäpotilaita ja nykyään ei tarvitse kärsiä kipua.Ja nyt olen itse ihan "sekasin"...1 solumyrkystä tuli myös metallimaku kieleen.Eikä mikään maistu enää hyvälle.Pelottaa uskallanko ottaa edes 2 solumyrkkyä?Kivut on ainaki saatava pois.Luulen niiden olevan neurofib.kivut.Kauheaa pistelyä kuin neulakasa pistää.Henkittäminen raskasta.Yleensä en valita.2x vähän jaksoin nauttia löntystellen ulkona,metsässä...onneksi mies vielä on jaksanut laittaa ruoan lautaselle(myös lapsille)En itse ole vielä jaksanut.Yrittänyt kumminkin muita kotihommia vähän jo tehdä.Ter."Ongelma(jäte)47v.
- muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.rintasyöpä
- Re: muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.Rintasyöpävuosi
- Re: muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.aurinkorannikko