Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kylmät aallot?

Minulla on sytostaattien aikaan tullut myös viluväristyksiä. Välillä viluttaa niin, että näin kesäaikaankin on villasukat jalassa ja villatakki päällä, kun toiset kulkee ulkona shortseissa. Sit taas yhtäkkiä on lämmin, niin että pitää vähentää vaatteita. Varsinaisia hikipuuskia, niin että kastuisi ei minulla ole ollut. Menkkoja ei ole ollut koko sytostaattien aikaan, mutta kun olen sytostaateista saanut niin paljon erilaisia oireita, niin en oikeen tiedä mikä johtuu sytostaateista ja mikä olis menkkojen poisjäännistä johtuvia vaihtari oireita. Saas sitten nähdä kuin käy kun sytostaatit on loppu ja hormoonihoito alkaa. Eiks niistä hormoonihoidoista muistaakseni ole sanottu, että jos tulee oireilua, niin ne tasottuisi ajan kanssa.

Tästä aasinsiltana tulikin mieleen aika hauska juttu. Viimeviikolla kun oltiin siellä Eckerössä lomamatkalla ja porukalla sitten illalla istuttiin ulkona. Oli aika viileä ilta ja tuuli puhalsi mereltä. Ilahtuuneena muistinkin sitten, että onneksi otin peruukin varmuuden vuoksi mukaan (viihdyn paremmin huivissa). Pistin peruukin päähän ja siihen huivin, niin eipä palellut enää samalla lailla :D vaikka tuuli puhalsikin mereltä.

MeriTuuli
MeriTuuli | 1.8.2007 klo 12:27:07