Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä leikkausta odottaen
Hei Maijastiina,Ihana ajatus sinulla, tehdä siis sitä mitä on monesti halunnut mutta ei ole ehtinyt :)
Käytännössä olen töissä, kirurgi kun sanoin minun olevan työkykyinen. Ja se on ihan ok, työpäivinä ei ehdi tätä odottamista niin ajatella. Väsymystä minulla on ollut jo kesästä lähtien, mutta se ei riitä sairauslomaan. Sitten väsymys ja odottamisesta turhautuminen purkautuvat kotona lähinnä lapsiin (mies kun on reissutöissä) ja se harmittaa sitten itseäänkin, mutta minkäs teet.
Syöpähoitaja sanoi samaa, että kasvain ei odotusaikana paljoa muutu, vaikka se niin itsestä tuntuukin. Mutta kun vertaan rintaa vko 34 kun kyhmyn löysin ja nyt tähän päivään, niin selvää muutosta on tapahtunut sekä rinnan sisällä että ulkoisestikin, joten en ihan usko tuota syöpähoitajan sanomaa.
Mutta eihän tässä auta kuin odottaa ja toivoa että tulisi joku peruutuspaikka vähän aikaisemmin.
Terveisin, Petruska
- Rintasyöpä leikkausta odottaenPetruska
- Re: Rintasyöpä leikkausta odottaenMaijastiina
- Re: Rintasyöpä leikkausta odottaenPetruska
- Re: Rintasyöpä leikkausta odottaenMaijastiina