Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kyllä se koettelee!
Hei teille kanssasisareni!Olen tällä palstalla muutaman kerran kirjoitellut. Ensin kun olin saanut tiedon rintasyövästäni ja seuraavan kerran kun osapoiston jälkeen "hehkutin" mitenkä helpolla olin päässyt,silloin oli kulunut puolitoista viikkoa leikkauksesta. Mutta jo seuraavana päivänä minut pudotettiin maan pinnalle, kun sairaalasta soitettiin että pitää mennä uudelleen leikkaukseen. Siitä osapoisto palasta oli löytynyt neljä pientä pesäkettä lisää. Ehti kulua kaksi viikkoa ensimmäisestä leikkauksesta kun olin taas leikkauspöydällä. Poistettiin koko rinta ja kainalosta imusolmukkeet.
Viime viikolla kävin kuulemassa "tuomion", rinnasta ei ollut löytynyt lisää pesäkkeitä eikä kainalossakaan ollut tautia, se on kai todettavissa hyväksi uutiseksi.
Eilen olin syöpäpolilla ja ensiviikon keskiviikkona alkaa sytostaatit.
Lääkärin tutkiessa toista rintaani hän löysi sieltäkin ylimääräisen patin joka nyt tutkitaan ultralla. Eiköhän tämän hetkinen olisi riittänyt. Olen ollut vieläkin positiivisellä mielellä mutta en tiedä mitä tapahtuu jos toisestakin löytyy tautia.
Hyvää tulevaa kevättä, toivottaa seijuli
- Kyllä se koettelee!seijuli
- Re: Kyllä se koettelee!kesätuulahdus