Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka sädetys takana

Hei Puolituinen :)
Oikeassa olet, ennen sädetystä iholla ei saa olla vähääkään rasvaa. Näköjään on erilaisia ohjeita jokaisella tilanteen mukaan. Minä rasvasin jopa autossa, kun olin juuri tullut sädetyksestä, niin paljon sitä minulle korostettiin. Kävin aina suihkussa juuri ennen sädetykseen lähtöä ja pidin huolta, ettei rinnassa ollut rasvaa iholla. Uskon, että tuo koko sädehoidon päättymisen jälkeen jatkuva rasvaaminen olisi estänyt minulle tulleen appelsiini-ihon. Appelsiini-iho ei ilmeisesti ole mitenkään yleinen jälkitila, vain yhden tiedän täälläkin kertovan siitä olevan itselleen vaivaa. Appelsiini-iho tuli 6 kk kuluttua sädehoidon päättymisestä.
Minullakin nänni vetäytyi sisällepäin ja oli nypittävä ihopoimua puhtaaksi, kun rasva imeytyi poimuihin ja ei ihan pelkällä pesusienellä lähtenyt.
kititupu | 23.5.2012 klo 11:24:37