Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: leikkaus ohi

Moikka,

Sinun tilanteessa minä olisin tehnyt samoin ja osittain teinkin. Suvussani on rintasyöpää´, geenejäni en tiedä.
Minulla tehty osittain samaa operaatiota kuin sinulla viime syksynä. Ainoa ero, että syöpä oli 0,9mm vasemmassa ja 0,4mm oikeassa(tämä jäi patologilta kuitenkin epäselväksi). Leikattiin, tyhjenttiin vasen kainalo ja oikeasta 5 vartijaa. Minulla laitettiin myös molempiin implantit, täytettävät. Pikkuhiljaa täydennettiin piakkoin sytojen jälkeen. Viikko sitten leikattiin taas ja vaihdettiin nämä lopulliset implantit. Viime syksynä sanoin kirurgille, että rinnat pois vaan, en niitä tarvitse, mutta hän ehdotti tämän vaihtoehdon ja nyt jälkikäteen olen ihan tyytyväinen. Nyt ensimmäinen tsekki on elokuussa, siis varsinainen syöpä tsekki.
Tämä viimeinen leikkaus oli helpoin ja kaikki on mennyt hyvin, haavat jo parantuneet ihmeellisen hyvin. Hieman turvotusta rinnan kudoksissa, kuten poisto leikkauksen jälkeen. Nyt en vaan saa tehdä yhtään mitään, että kiinnittyisivät hyvin. Saitko sinä kudosturvotusta?
Nyt olo tuntuu hieman erakolta, tähän asti syksystä asti joka viikko hoidettu/testattu jne. Ja nyt minusta tuntuu, että " tässäkö tämä nyt oli".....tulee ihan orpo olo ja hiukan pelottava. Pari viikkoa sitten otettiin laajat verikokeet, kaikki ok ja nyt jo haluaisin mennä kokeisiin ja teettämään tsekin, että kaikki on varmasti ok..... Tämä on jotenkin hullu kierre.

Hyvin se menee.

Mimmuska69
Mimmuska69 | 5.6.2008 klo 13:02:23