Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: leikkaus ohi
HEI! Siskoni ja minä soitettiin huhti-toukokuussa 2007 naistenklinikan perinnöllisyysyksikköön ja selitettiin sukutausta. Pääsimme jo toukokuussa käymään perinnöllisyysklinikalla ja samalla kertaa otettiin verikokeet, vajaan 2 vkon kuluttua saattiin vastaukset eli meillä eteni prosessi hyvää tahtia. Kannattaa varmaan ottaa lähimpään perinnöllisyysklinikkaan yhteyttä ja kertoa asiasta. Meillä ehkä helpotti se, että meidän sukua oli jo tutkittu, isäni serkulta oli mutaatio löydetty n. vuosi sitten. Meillä on iso suku, mutta tähän menessä olen ainut, kenellä mutaatio on löytynyt. Siskollani ei ollut mutaatiota. Minulla on 3 lasta, jotka tutkitaan sitten kun he ovat 18 vuotiaita, koska se perustuu vapaaehtoisuuteen, kaikki eivät halua tutkimuksiin ts. halua tietää, onko mutaation kantajia.- leikkaus ohigeenimutaatio
- Re: leikkaus ohiMimmuska69
- Re: leikkaus ohigeenimutaatio
- Re: leikkaus ohiMimmuska69
- Re: leikkaus ohigeenimutaatio