Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tabletti-syto Navelbine

Hei Julia!
Taivalletaan todella samassa paatissa. Minulla on metarit kummassakin lonkassa, kaksi alaselän nikamissa, yksi niskanikamassa ja kaksi oikean puolen kylkiluissa. Samalla epäily maksan etäpesäkkeestä. Sain kesäkuun alussa säteitä lantion kipuihin ja samalla tehtiin munasarjojen kastraatio. Lääkityksenä Femar, Bonefos ja Durogesic tarvittaessa. Nyt olen ollut ilman viimeksi mainittua, kun kipuja ei ole. Huomenna menen luuston gammakuvaukseen. Ensi viikolla lantion röntgen ja verikokeet. Tuomiopäivä on 12.11..

Itselläni on sellainen olo, että kaikki on kunnossa eikä metarit ole levinneet. Olenkohan liian optimistinen? En ole pariin viikkoon vilkaisutkaan näitä sivuja, kun ajatukset eivät kaiken aikaa enää ole syövässä. Ajattelen, että tämä on osa elämääni ja siihen pitää sopeutua. Tosin nyt , kun 12. pv. lähenee, olen suunnitellut päässäni omia hautajaisiani yms. älytöntä, sillä alitajussa kuitenki pelkään pahinta. Tämä ainainen väsymys painaa ja ennen rintasyövän toteamista oli sama juttu eli olin koko ajan äärettömän väsynyt.

No kaipa nuo päivät tuossa kuluvat ja saan jotain selkoa tilanteestani. Huomiseksi vain luettavaa, kun odottelee sitä gammakuvausta.
mks | 31.10.2007 klo 10:19:25