Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tabletti-syto Navelbine
Huomenta kaikille!mks, kuulostaa niin tutulta. Kyllä me samassa paatissa ajelehditaan. Soutaminen meinaa olla välillä tosi vaikeaa..
Mutta niinkuin Marita kirjoitti, tuo Navelbine syto on kyllä uskomattoman helppo hoito. Juuri Taxoon ja CEFiin verrattuna. Pieni kuvotus ja puolen vuorokauden ripulointi on tosi pientä verrattuna monen päivän oksenteluun ja Taxon jyrän alle jääneeseen oloon.Kumpa vielä veriarvot pysyisivät kunnossa, erttä hoito ohjelma voitaisiin viedä suunnitellusti läpi.
Eilisen aamun mahan kipristelyiden jälkeen olo on ollut mitä mainioin. Olen jaksanut puuhastella kotihommia ja kävin katselemassa uusia tapetteja meidän olohuoneeseen. Aion tapiseerata ensiviikolla, kunhan saan vanhat tapetit revittyä seinistä irti.
Mun kuumeilutkin ovat loppuneet. Olisi jännä tietää mitä CRP mahtaa olla, onko se tipahtanut normi-lukemille. Kuumeilu kyllä oli ohitse jo ennen Vaasaan menoa. Uskon että kun saivat nestetasapainon kohdilleen ja punasoluja sisään, yleiskuntoni parani.
Minä muuten otin syto-tabletit käsin pakkauksesta...täytyypä ensi viikolla tipauttaa ne ensin kuppiin ja sieltä päin suuhun. Mulla menee 4 tablettia kerralla, 100mg yhteensä..Miten sulla Marita?
Eilen tuli taas uutisissa miten syöpähoidot ovat vaarassa hoitajien irtisanoutumisten takia..On se tosi pelottavaa. Mullahan sädehoidot loppuvat 21.11, eli irtisanoutumispäivän jälkeen. Meidän alueella Vaasa hoitaa kaikki syöpäpotilaat ja seinäjoki synnytykset ja Vaasassahan onkin ainoa sädehoitopaikka tällä alueella, joten ei kai mun kohdalla ole hätää. Mutta teitä ajattelen myötätunnolla, jotka ovat Taysin ja Hyksin alueella..Pidetään peukkuja, että pääsevat nyt ennen h-hetkeä yhteisymmärrykseen palkoista ja ihmishenkiä säästyy!!!
Halaukset kaikille
Tänään ekaa eläkepäivää viettävä Julia
- Re: tabletti-syto Navelbinesateenkaari
- Re: tabletti-syto NavelbineKisuliini
- Re: tabletti-syto Navelbinehelmikuu
- Re: tabletti-syto Navelbinekevätmieli
- Re: tabletti-syto Navelbinelillukka
- Re: tabletti-syto Navelbinetautinen
- Re: tabletti-syto Navelbineliikkeelle
- Re: tabletti-syto Navelbinehelmikuu
- Re: tabletti-syto Navelbinejulia