Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terapiaanko..?
Ensitietopäivässä 12.2. meille annettiin tietoa vertaistukiryhmästä, joka alkaa syyskuun puolessa välissä. Ajattelin tuolloin, että noinko kauan pitää olla ajatustensa ja pelkojensa kanssa yksin, mutta sitten tosiaankin tajusin, että saattaapa olla, että se pahin aika onkin esim. minun kohdallani juuri tuolloin, kun hoidot ovat loppuneet ja onkin aika palata takaisin arkiseen aherrukseen, senpä takia olenkin kin tosi tyytyväinen, että tuo ryhmä aloittaa juuri minun kohdallani oikeaan aikaan. Mulla ei ole ollut tämän syövän kanssa vielä mitään suurempia ala-/ylämäkiä, mutta siitäkin huolimatta aion mennä ensi viikolla keskustelemaan tuttavapiiriimme kuuluvan 'parisuhdepatologin' kanssa, joka myös itse on painiskellut saman sairauden kanssa jo pariinkin otteeseen.- Terapiaanko..?minmaija
- Re: Terapiaanko..?Sesam
- Re: Terapiaanko..?minmaija
- Re: Terapiaanko..?tähtitaivas
- Re: Terapiaanko..?Karhutar
- Re: Terapiaanko..?kaikki alkoi 2001
- Re: Terapiaanko..?margitta