Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: PÄIVÄNSÄDEKERHO

Hei Usva!

Laxoperoa olen käyttänyt, ja kyllä se kouristelee sen verran, että tietää ajoissa mennä pytylle. Olen ottanut 2 "helmeä" illalla ja se riittää meikäläiselle ( suositusannos on 2-4), aamulla alkaa tyhjentyä. Aamupäivä kannattaa varata pytyn lähettyville, koska vatsa tyhjenee 3-5 kertaa! Mutta sen jälkeen on aivan hyvä olo.

Vatsa se mullakin elää aivan omaa elämäänsä. Tyhjenee tiputusten jälkeen vain laxoperolla, Kerää ilmaa ja nestettä jne. Joskus tuntuu, että vatsa ei todellakaan ole osa minua vaan se on aivan itsenäinen ja tekee mitä mielii, minusta riippumatta. Paino vaihtelee kolmen viikon syklissä 2-4 kg. Kokonaisuutena minulle on kertynyt noin 3 kg lisäpainoa tämän sytoputken aikana. No, ensi vkolla viimonen cef ja kun siitä toipuu voi vaikka muutaman kilon yrittää pudottaa ennen jouluruokia:))

Ups! Taksi taitaa odottaa, olen lähdössä sädehoitoja varten kuvaukseen.
Terkkuja kaikille! Pevikki
peevikki | 21.11.2007 klo 10:49:58