Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: PÄIVÄNSÄDEKERHO
Onnitteluni varasijasta! Toivottavasti opiskelupaikka vielä realisoituu. Meikäläinen on osa-aikaisesti opiskellut sekä ollut työssä lähes koko hoitojakson ajan. Välillä kyllä tuntuu, että aivot ovat olleet jumissa, mutta kyllä ne tästä vielä vetristyvät.Minä päivänsädekerholainen olen käynyt nyt seitsemän kertaa sädehoidossa. Ennen joulua (18.12) pitäisi urakan olla valmis!
Kummallista, miten yksilöllisiä nämä sytostaattien sivuvaikutukset ovat. Olen kokenut ainoat sairaudentunnon hetket heti Cef-hoitojen jälkeen joidenkin päivien ajan. En ole koko aikana osannut mieltää itseäni sairaaksi. Varmaankin osittain myös siksi, että minulla on gradus 1-syöpä ja vain osapoisto+vasemmat imusolmukkeet poistettu. Silti tiedän, ettei tässä "sairaudessa" voi koskaan tuudittautua siihen tilaan, että minun kohdaltani syöpä on nyt ohi, vaikka ennuste olisi mitä. En tällä hetkellä mieti juurikaan tulevaisuutta vaan pyrin elämään tätä hetkeä ja nauttimaan arkisista pienistä yksinkertaisista asioista.
- PÄIVÄNSÄDEKERHOpeevikki
- Re: PÄIVÄNSÄDEKERHOKarhutar
- Re: PÄIVÄNSÄDEKERHOKsantippa
- Re: PÄIVÄNSÄDEKERHOpeevikki