Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Täältä sivustolta aloitin perehtymisen rintasyöpään

Heippa kaikki,
Ihan oikeat sanat ahdistunut ja peloissaan , onhan kyseessä vakava sairaus, Tällä hetkellä me olemme jo voiton puolella. Tottakai kaikki tieto mitä ikinä saa , auttaa. Sitä ens alkuun oltiin niinkuin H_Moilasena , mutta kaikki se tieto mitä saatiin niin vähensi tuskaa. Aivan loistavaa kaikki tähän liittyvä on ollut. Me Vaimon kanssa on puhuttu ,ei tämä ole hänen sairaus vaan meidän, uskokaa tytöt sillä on suuri merkitys , "kohan "pää pelaa ja fysiikka vähän kärsii so what. Ja miksei mies sais kirjoitella tuntemuksiaan , mä perskules olen tunteva ihminen , enkä mikään otus ,eikä rintasyöpä ole vain naisten sairaus olemme senkin nähneet . Eturauhas-syöpä on vain miesten sairaus joka on yleisin miesten syövistä.
Puhut monikossa , minä kirjoitan yksikössä , koska en halua valvottaa vaimoani näillä preiveillä , hän kyllä lukee kaikki ennen ku ne menee eteenpäin , tämä liittyy aiemmipaan tuossa ylhäällä.
Tuossa mietiskelin , meillä on varmaan yhtenä tärkeänä tekijänä ollut se , että me ollaan sairastettu tätä eyöpää. Sytot on ohi ja alkaa sädetys. Vaimolla suurin huoli voiko hän ottaa aurinkoa , EI sädehoitoalueelle , no hyvä saahan sitä eitten muulle kropalle. Näistä jutuista huomaat että asenteella ,Rakkaudella on suuri merkitys.
Niin ja oliko sitä pahaa ollenkaan, ekan hoidon jälkeen olo oli kun olis käynyt Lintsillä , energiaa riitti, eka CEF vähän pahaaoloa ja rauhattomuutta, tokan jälkeen ummetusta mutta niistä slvittiin lääkkeillä kolmannesta jo opittiin, Ota lääkettä ennen kun se inha olo tulee. Vois Nyt jälkikäteen sanoa että näitä oireita , ehkä hieman suurennellaan, tietyst jokainen kokee sen eri tavalla ja jokainen tapaus on yksilöllinen . Sädetysten jälkeen ja kesän tullessa painellaan polkupyörällä tukka hulmuten kohti tulevaisuuttaa . Ai niin eihän tänne miehet saanu kirjoittaa , so ndiinä poikkee en ota
Anteeksi niille jotka tästä ahistuu.

Ole sinä tänään mun oikea jalka ja mä oon sun vasen ja kun aina välillä vaihdetaan , niin seistään tukevilla jaloilla"
Kiitos
Tellme | 2.2.2012 klo 03:40:57