Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Täältä sivustolta aloitin perehtymisen rintasyöpään
Suora puhe on ihan oikeaa asiaa, sitä vaan ei kikki kestä. Kiitos toivotuksista , kyllä me jaksetaan. Ei nyt tässä tilanteessa tunnu meistä itse asiassa kovinkaan pahalta. Vointi on hyvä kaikista myrkyistä huolimatta , tällä hetkellä , näiltä sivuilta sai sen kuvan että jo kohta huomenna tulee kuolema ?? pelkästään negatiivista palautetta. ei tietysti voi tietää mitä on vuoden päästä. Jos sen tietäis pitäis varmaan vaihtaa ammattia.Tosiasia on kumminkin on Syöpä ja sitä vastaan taistellaan lääketieteellisin keinoin.. Taistelussa ISO osa on myös psykologian puolella , pää kunnossa ja ei jää sitä tapahtumaa suremaan. Se on tosiasia ja se pitää hyväksyä. Jos kehosta poistetaan osa niin en ainakaan minä ole siihen kyseiseen Rakastunut vaan Ihmiseen. Helppo oli sanoa , koska se on mun kohdalla se totuus. Tähän laitan nyt semmoisen kommentin , että kirjoita sinä lääpä lääpä .Se että aiemmin kirjoittelin vähän anteeksipyytävästi johtuu siitä ett, en halunnut satuttaa ketään kirjoituksillani , ja tuo syyllistäminen hm en itse näe kirjoituksissani sitä , paha on arvioida oma tekemiä. Eihän sillä Suutarin Lapsilla ollu kenkiä.
Ja ihan tähän lopuksi vielä , kun odotetaan suoraa tarinaa niin , mielenkiintoista odottaa muutaman nimimerkin kommenttia. Tulee lisää tarinaa ja vielä suorempaa , jos ei sitä joku torppaa.sit ei tuu.
- Re: Täältä sivustolta aloitin perehtymisen rintasyöpäänTellme