Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...

Sunnuntai huomenta-päivää Etelä-Suomesta.

Tseppiä Julia ja ihana kuulla, että antibiotit puree ja olo tuntuu paremmalta.

Meillä oli eilen 13v pojan synttärit. Kyllä olinkin puhki illalla, mutta kyllä oli kivaa kun oli paljon ihmisiä ympärillä, kun on niin hiljaista muuten täällä kotosalla. Iki-ihana anoppini oli "keittiö apuna", joten minä pääsin kyllä vähällä normaali olosuhteisiin nähden.

Juu Santeri, minä se olen, jolla on uusi tuki hanska ja olkapäälle ylettyvä hiha. Käsivarsikin oli turvoksissa, mutta aktivoidun hankintaan sen takia kun kämmenen turvotus levisi sormiin ja nivelet alkoivat särkemään ikävästi. Olen myöskin keksinyt telkkaria katsellessa ja kirjaa lukiessa pitää kättä pään yläpuolella ja minusta se on auttanut siihen kämmenturvotukseen ainakin.

Viimeyönä iski nuha ja olen aivastellut koko aamun. Toivottavasti menee ohi ilman mitään ylimääräisiä tulehduksia. Täytyy juoda oikeen kuurina sitä ihanaa mustaherukka mehua, jota kerroinkin aiemmin tehteeni ja pullottaneeni.

Eilen aamulla olin vaihtanut vähän paremmat korvakorut (kun oli ne synttäri juhlat). Korvakorut olin kaivanut laatikon pohjalta ja törkkäsin vain korviin ja toinen ei meinannut oikeen mennä kiireessä. Illalla pois ottaessa huomasinkin, että korvalehti oli turvoksissa ja kipeä, kääk. Saunassa suihkuttelin korvalehteä oikeen kunnolla vedellä ja kaivoin sitten haavan puhdistus aineet esille ja putsasin reilulla nesteellä tavallisen pikkunappi korvakorun ja laitoin korvaan toivoen, että puhdistusainetta menisi sinne reikäänkin. Ehkä vähän arka vielä, mutta ei ainakaan turvota enää. huh huh, kun sitä säikähtää aina kaikkea. Olisi varmaan pitänyt ainakin huuhdella vedellä ne laatikonpohjalta ottamani toiset korvakorut.

MeriTuuli
MeriTuuli | 26.8.2007 klo 11:31:27