Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kukapa nuolaisi ennenkuin tipahti...

Leppoisaa iltaa Etelä-Suomesta!

Voimia sinulle meikku. Harmillinen tuollainen etukäteistieto, joka nakertaa koko ajan oloa. Eihän se lopputulosta ja kuvia muuta, mutta saa odottamisen entistä tuskallisemmaksi. Mahdollisimman toiveikasta tiistaita sinulle joka tapauksessa.

Tässä, kun luin viestejä, huomasin aika monen odottelevan viimeistä taxoa tai viimeistä CEFiä, säteiden loppusuoraa, töihin paluuta jne. Uusille paljon rohkeutta, kuukaudet vierähtävät yllättävän nopeasti sitten aikanaan taaksepäin katsoessa.

Toivottavasti MeriTuuli saat apua tukihanskasta ja hihasta. Ja kaikkien kannattaa suhtautua vakavasti niihin turvotuksiin. Olen nyt käynyt useamman kerran fysioterapeutti/lymfaterapeuttini luona ja hän puhuu tosi vakuuttavasti, miten turvotusta kannattaa ehkäistä ja varoa niin paljon kuin voi. Eikös se meidän sakistammekin joku ollut lymfaterapeutti? Olen ymmärtänyt, että turvotus on sellainen kasvava ongelma kuin lumipallo ja riittävän pahaksi päästyään voi jäädä pysyväksi. Minulla ei ole turvonnut käsi, vaan leikattu alue ja kainalon vierus. Välillä arpi on ihan piilossa, jossain syvällä ja suunnilleen näkymättömissä.

Voimia ja kunnon veriarvoja teille kaikille ensi viikkoon <3 <3
Santeri
santeri | 26.8.2007 klo 21:28:43