Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Osapoisto 25.5. ja 16 imusolmuketta joista 3 syöpäsoluja, iik
minulle on tehty koko poisto ja 3 vartia imusolmuketta joissa yhdessä syöpää sekä 23 imusolmuketta poistettiin. en tiedä saatko samoja sytoja kuin minä mulla oli HER2 positiivinen.itse kestin syto hoidot hyvin.väsyttää kyllä,että eka CEF hoidon jälkeen nukuin 4 vrk lähes putkeen.eli täytyy varautua että ei jaksa tehdä mitään.ruokaa kannattaa syödä että veriarvot palautuvat hoidon jälkeen.minulle maistui vain kylmätruuat,voileivät,mehukeitot,piimä,piirakat,banaanit.heti kun voimat palautuivat kävin pikku lenkillä ja pidensin niitä kunnon mukaan.sitten alkoi jo tehdä mieli oikeaa ruokaa.itsellänikin oli ennakkoluuloja näistä hoidoista oksentelusta ja hiusten lähdöstä.nyt on tarjolla niin hyviä pahoinvointi lääkkeitä että harva kai oksentaa ja hiuhset mulla harveni mutta voin kulkea myös ilman peruukkia. minun sädehoito loppuu ensi viikolla sitten saan vielä vuoden loppuun asti herceptiini hoitoa 3 viikon välein.Hyvää juhannusta- Re: Osapoisto 25.5. ja 16 imusolmuketta joista 3 syöpäsoluja, iiktaistelu-62