Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Bondronat.........
Hei!Mullehan on tiputettu tuota Bondronaattia 4 vkon välein ja vaikka sytot loppuivat, jatkoivat omasta pyynnöstäni i.v lääkityksenä sen, koska porttini pitää kuitenkin huudella 4 vkon välein ja se tehdään sytopolilla. Olen herkkämahainen, joten arvelin tabletti-bondronaatin tekevän kovia korvennuksia ja niin siinä näköjään olisi mahdollisesti käynytkin.Mutta että siinä on noin kovat ohjeistukset, miten se otetaan..huh huh. Tiputuksen aikana, ennen tai jälkeen ohjeita ei ole kyllä mitään annettu.Ihme kyllä, koska se menee suoraan verenkiertoon ja vaikuttaa nopeammin.
Nyt sain keskiviikkona viimeksi Bondronaatin ja perjantaina olin julmetun kipeä vasemmalta lonkastani. Eilenhän mulle nousikin sitten kuume, viime yönä heräsin, kun polvien ja nilkkojen nivelet olivat ihan tulessa ja kun mittasin kuumeen, se oli 38.5. En tiedä sitten onko käsittämätön kuumeilu alkanut taas uudelleen(sen vuoksihan olin sairaalassa)vai aiheuttaako tämän nyt tuo Bondronaatti vai Aromasin-hormonikääke. Aloin kyllä jo miettimään, että onko meillä hometta jossain, kun heti, kun kotiutetaan sairaalasta kuumeettomana, niin parin päivän päästä kuume on taas päällä.
Niin lääkäri sanoi mulle jonkun hoidon aikana että Bondronaatti aiheuttaa kipuja ja flunssan kaltaisia oireita...
Tuo vyöruusu-juttu on mielenkiintoinen. Mullahan tehtiin viikko sitten pe vyöruusu-diagnoosi, kun edellinen yö meni istuen, itkien ja toivoen, että käsi lähtisi irti. Kipu kädessä oli niin kova, että pyörryinkin kerran. Kylmä hiki juoksi pitkin selkää ja sormet puutuivat.
Minähän söin sairaalassa Zoviraxia kolme päivää, mutta kun käteen ei tullut ihomuutoksia, lääke lopetetiin ja päätettiin, että kipu ei johtunut vyöruususta..
Joku muukin tällä palstalla mainitsi nyt juuri sairastaneen vyöruusun..onko sitä nyt liikkeellä vai mitä. Siis tiedän kyllä, että sen aiheuttaa hermojuurissa piilevä vesirokon jälkitautina sinne tullut herpes-virus, mutta jännä, että meistä syöpäläisistä useat ovat siitä nyt maininneet..
No, nyt menen huilimaan ja toivon, ettei kuume enää nouse. Ehkä sen aiheutti vaan tuo Bondronat..
Halauksin Julia
- Bondronat.........seliisa
- Re: Bondronat.........santeri
- Re: Bondronat.........julia