Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pikkumyy rantautuu...........

Tervetuloa Pikkymyy minunkin puolestani. Hyvin on samanlaiset tunnelmat täälläkin kuin teillä. Tietenkin olen kiitollinen hoitojen loppumisesta, mutta tulevaisuus pelottaa sekä tutkimukset ja kontrollit.

Tasan viikko on hoitojen loppumisesta ja nyt vain Arimidexin voimin porskutellaan eteenpäin. Työt kutsuvat kuukauden kuluttua.

Vielä hoidoissa oleville ja niitä odotteleville haluaisin sanoa, että se hoitoputki menee ohi yllättävän nopeasti. Positiivista ja iloista mieltä toivon meille kaikille veneessä oleville ja rantautujille.

Jotenkin tuntuu, että olen vielä siellä veneessä, vaikka periaatteessa olen siitä jo poistunut. Ehkä se vene on muuttunut vain toiseksi veneeksi, toipumisen ja uudelleen suuntautumisen veneeksi. En koe vielä olevani rannalla. En tiedä olenko yksin tässä veneessä, mutta täälläkin on ihan turvallista olla. Vesi on tyyntä ja ranta on ihan lähellä. Halutessaan voi vaikka uida rantaan ja olla siellä hetken, jos siltä tuntuu. Tai voi jäädä sinne rannalle.

Ihan höpsöjä ajatuksia, mutta näin tunnen tällä hetkellä.

Lämmöllä Kehäkukka:)
Kehäkukka | 29.8.2007 klo 10:55:13