Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pikkumyy rantautuu...........
Onnea Pikkumyy! Ja turvallista matkan jatkoa!Minulla on kuusi viikkoa viimeisestä sytosta. Olen ollut jo kolme viikkoa töissä. Tästä "normaalista" elämästä nauttii taas suurella sydämellä. Mukavaa kun syöpä ei ole aamulla ensimmäisenä eikä illalla viimeisenä mielessä. Nautin elämästäni!
Tosin tänään koin ensimmäisen kerran jalat hyytelöittävän tunteen.. tunnustelin tervettä (sitä ainokaista) rintaani ja ihan kuin siinä liikkuisi jokin pieni patti. Samalla tunsin heikkoutta ja nenässä haistoin jo osaston tuoksut.:( (vaikka minulla on ns. hyviä muistoja, mutta en silti halua kokea tätä uudelleen). Rintani oli kenties jo punainen alituisesta painelustani. Pienet lapseni veivät minut muualle ja palasin tunnin kuluttua jälleen tunnusteluihin - en saanut enää kunnolla "kiinni" tuosta epäilystäni. Ei kai siellä mitään olekaan, vai onko. Hei onko tämä pitkä loppuelämä sitten tällaistä? Nyt olen jo rauhallisin mielin, mutta arvatkaa vaan mitä teen saunan lauteilla tänään..
Myötätuulta meille kaikille toivoo Maikkendaali
- Pikkumyy rantautuu...........pikkumyy-41
- Re: Pikkumyy rantautuu...........MeriTuuli
- Re: Pikkumyy rantautuu...........Kehäkukka
- Re: Pikkumyy rantautuu...........Mehitähti
- Re: Pikkumyy rantautuu...........Kehäkukka
- Re: Pikkumyy rantautuu...........pikkumyy-41
- Re: Pikkumyy rantautuu...........maikkendaali