Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytovesien soutelua

Vielä Elinalle,

Koska sinullakin on lapsia, käytä aikaasi heidän kanssaan - unohtamatta myös itsesi hellimisen niin pitkälle kuin se on mahdollista. Itse olen nyt panostanut kovasti heihin sillä tavalla että itsekin nautin siitä.

Tuosta ruuanlaitosta - neuvoisin laittamaan tai hankkimaan ruokaa pakkaseen aina silloin kuin se on mahdollista, sillä voi olla päiviä kun et edes siedä lämpimän ruuan laittamista, saati sen hajua. Mikrossa lämmittely on nopeaa, eikä niin tuoksuvaa.... Onko talossa kenties isää, joka voisi hoitaa ruuanlaiton - tai ainakin ottaa siitä päävastuun? Minulla sellainen onneksi on, sillä cef -hoitojen aikana oksentelut tulivat ihan mistä vaan ja rajuina.

On hyvä, jos sinulla on isovanhempia avuksi - kaikki emme ole yhtä kiitollisessa tilanteessa. Pyydä heiltä rohkeasti vaan apua, mikäli he ovat siihen suostuvaisia. Nyt kannattaa olla terveesti itsekäs.

Yleensä ollaan siis "huonoimmassa" kunnossa päivinä 2-5 tiputuksen jälkeen ja sitten päivinä 7-11 (kenties) kaikkein infektioherkin - niinä päivinä itse välttelisin päiväkodin pöpöjä - tosin tuovathan ne lapset ne kotiinkin, jos sikseen on!

Kristitty Lilja | 3.12.2008 klo 12:32:47