Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: anuliisa

Hei !

Hyviä uutisia on aina kiva kuulla. Eihän se tietty ole kiva, että on kasvain vaikka onkin hyvänlaatuinen, mutta parempi niin kuin se että olisi syöpää.
Olen iloinen sen puolesta, että olet voinut tavallaan unohtaa asian siksi aikaa kunnes seuraavan kerran seurataan tilannetta.

Ihastuminen, rakastuminen antaa todella paljon elämään. Olen itse elänyt yksin lähes koko elämäni ajan ja toivonut sydämessäni vielä jonakin päivänä löytävän rakkauden. Syöpään sairastuessani tuntui siltä, että nyt on toivo mennyt lopullisesti. Kuka nyt haluaisi olla syöpäpotilaan kanssa joka ei voi saada edes lapsia. Mutta ei asia ollut niin ja hyvä niin. Noin vuosi sitten kohtasin aivan ihanan miehen jolle ei ole ollut mitään merkitystä sillä mitä olen sairastanut. Eikä myöskään sillä etten voi saada lapsia. Voin todeta viimeisen vuoden olleen todella onnellista aikaa elämässäni. Vaikka meillä on välimatkaa yli 200km niin silti joka päivä ollaan oltu yhteyksissä ja näemme säännöllisesti. Elämä yllättää silloin kun sitä ei osaa odottaa ja toisinaan ne yllätykset ovat positiivisia jotka kantavat elämässä pitkälle.
Toivon sulle ja orastavalle suhteelle kaikkea hyvää!
~mummotauti
mummotauti | 7.11.2009 klo 07:52:53