Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: anuliisa

Hei,

Kiva kun joku kyselee minunkin kuulumisia. Kirjoittelin tuossa aiemmin ultralääkäri-käynnistäni.

Kyllä minulla on selkeä 6cm kokoinen kasvain oikeassa munasarjassa. Näin itse sen kuvan ultrassa. Lääkäri selitti, että kyseessä on selkeästi hyvänlaatuinen kasvain, jota seurataan. Siis ei mitään leikkausta nyt. Menen ensi helmikuussa kontrolliin ja katsellaan sitten.

Olen osannut asian jo lähes unohtaa kun eivät kerran mitään tälle oireettomalle möykylleni sisuksissani tee.

Nyt tuntuu, että uskallan vähitellen antaa hyville ja uusille asioille myöten. Vaikka elämä on aina epävarmaa, niin olkoon. Olen melkein kohta rakastumassa erääseen mieheen. Ainakin tällä hetkellä tuntuu olevan molemminpuolista kiinnostusta ihan ystävyystasolla. En tiedä, mitä aika tuo, mutta kivalta tuntuu kuitenkin. Olen elänyt niin monia vuosia yksin...
anuliisa | 5.11.2009 klo 22:35:25