Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kainalo muuttunut....

Minulla on sama tilanne.Minulle on tehty uusi rinta syyskuussa.Arpia tuli paljon 92cm.Rinta tehtiin ld-kielekkeellä selästä.Toist rintaa pienennettiin ja kohotettiin.Niin uusiorintaan pantiin pieni silikoni.Rintaan olen tyytyväinen.Tosin kuppikoko pieneni b;stä ahan.Arvet vaalenevat.Kainaloon en ole tyytyväinen.Minulla on perjantaina kontrolli.Silloin aion siitä sanoa.Tietysti kaikkeen tottuu.Olinhan yli kolme vuotta yksirintainen.Odotin kiihkeästi leikkausta.Olin yli vuoden leikkausjonossa.Sai sitten peruutuspaikan.Maanantaina soitettii,että tulenko tiistaina sairaalaan.Leikkaus on keskiviikkona.Leikkaus oli pitkä.Minut vietiin ensimmäisenä leikkaussaliin ja osastolle minut tuotii 18.30.Minulla oli yksi tikinväli auki,kun haava oli muuten ummessa.Sain siihen antibioottikuurin.Nyt on ollut riesana se,että selän haavaan kertyy nestettä.Puntioita on tehty kuudesti.Taitaa olla taas nestettä.Minulla on kontrolli perjantaina.Saa lääkäri imeä nesteen pois.Leikkaus on siltä osin kesken,että nänni tehdään myöhemmin.Hyvää talven alkua teille syöpäsiskot toivottaa lumipalloheisi
karlip11 | 17.11.2008 klo 17:18:57