Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Liikunta hoitojen aikana / Pysyviä haittoja solunsalpaajista?

Minulle lääkäri neuvoi liikunnasta sytojen aikaan, ettei mitään varsinaista kuntoa kohottavaa liikuntaa, mutta kevyt liikunta hyväksi. Sainkin lääkärin todistuksen kuntosalille, että pääsin tauottamaan maksuttomasti ryhmäliikuntatunnit. Koira liikutti minua 3-4 kertaa päivässä sytojen ajan.
Sytot loppuivat elokuun lopulla ja olen aloitellut taas jumpat. Kyllä huomasi varsinkin Bodypumpissa, että on lihaskunto heikko. Nyt on alkanut tilanne kohentua.

Mutta tuntisin niin, että vuoden 2000-2001 6xCEF:sta ja tämän vuoden 3xdocetakseli + 3xCEF + 33 kertaa säteet menivät molemmat loppujen lopuksi tosi hyvin ja olen toipunut fyysisesti molemmista, jälkimmäisestäkin lähes ennalleni. Sellainen oli kyllä ekasta kierroksesta, että ummetusta kesti pidempään hoitojen päätyttyäkin. Suonien kovettumat kesti aikansa ennen kuin paranivat.

Muistissa saattaa kyllä olla jotain heikkenemistä, sellaista olen ollut huomaavinani, mutta johan tässä mummoikä lähenee, muutaman vuoden päästä 50v :)
Santruzka | 19.12.2013 klo 16:02:57