Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen työpäivä takana
Huomenta vaan!!Ja hyvää toista työpäivää sinne santerille!
En käytä enää tukihihaa. Käyttö loppui silloin, kun minut leikattiin uudestaan ja sitten työnkuva muuttui hoitojen jälkeen, kun nosteluhommat jäivät pois.
Turvotuksia ei kädessäni ole ollut pahemmin. Ainoastaan silloin, kun leikatulle puolelle laitettiin hoito ja varjoaine. Eilen kun olin mustikassa, kämmenten päällys turposi. Ihme juttu, kun se nyt ei tunnu olevan ollenkaan niin kovaa hommaa. Mutta ehkä märät varvut aiheuttivat jonkin reaktion, mene ja tiedä.
Voin oikein sieluni silmin nähdä tellan päästelemässä motskarilla, vautsi vau!Jatka samaan malliin, irvistetään syövälle ja jätetään maitolaiturille kököttämään=)=)
Mulla alkaa flunssainen olo helpottaa. Alan pikkuhiljaa pakkaamaan, huomenna lähdemme perheen kanssa viiden päivän kesälomalle meren äärelle ja sittenhän jo lapsilla alkaakin koulu ja mulle tulee 9 taxo. Aion pakata itselleni mukaan akvarellivärit ja maalailla ihan luonnon helmassa. Ilmatkin kuulemma muuttuvat suotuisiksi juuri huomisesta alkaen.
Halauksia kaikille tähän päivään!!
Julia
- Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....MeriTuuli
- Ensimmäinen työpäivä takanaKsantippa
- Re: Ensimmäinen työpäivä takanajulia