Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ensimmäinen työpäivä takana
Ensimmäinen työpäivä sujui minulla ilman minkäänlaisia ongelmia. Huivipäisenä. En edelleenkään ole sopeutunut peruukin käyttöön. Käsi ei vapissut ja keskittymiskyky oli ok. Työtovereiden kanssa vaihdoimme kuulumisia.Nauratin heitä syövälläni ja muilla kesän kommelluksilla. Kerroin kaljusta sulhasestani (aivotärädyksen saatuaan kosi minua), joka on käyttänyt peruukkiani enemmän kuin minä.
Otimme kuvan kolmesta perheenjäsenestämme: minulla huivi päässä ja karvakadosta kärsivällä kääpiökoirallamme (jospa hänelläkin on syöpä?) samoin huivi päässä ja sulholla peruukkini. Ja edelleen nauratin heitä kertomalla naapurien luulevan mieheni muuttuneen homoksi, kun näkevät kaljun pariskunnan pussailevan ikkunan ääressä toisiaan. Syövästä saa aina silloin tällöin meheviä juttuja irti. Joskus on mukava heittää hulvatonta hirtehishuumoria ja ilkkua ja näyttää kieltä koko sairaudelle.
Ylihuomenna jatkuu sytostaatit, joten tämä oli vain tällainen parin päivän työkokeilu. Ajattelin nyt pitää viikon paussin tokan CEF:in jälkeen ja kokeilen taas, sujuuko työt.
Voimia kaikille kaljupäisille kanssasisarille... ja myös muille vertaistukiryhmäläisille!
- Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....MeriTuuli
- Ensimmäinen työpäivä takanaKsantippa