Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 4. sytostaattihoito takana
Minulla todettiin sama sairaus maaliskuussa ja huhtikuussa leikkattiin kaikki mahdollinen pois. Viides ja kuudes hoito olivat väsyttävimmät. Alussa kaikki oli niin uutta ettei tajunnut ja parahteli haavaansa. Nautiskelin kun olin päässyt lomalle töistä. sitten kun viimeiset hoidot olivat tuli kapinamieltä. Se tuntui kohtuuttomalta tipahtaa alkuvaiheeseen juuri kun oli saanut itsensä kuntoon.Öisin oli unettomuutta ja kuumia ja kylmiä aaltoja jne. Nukuin osittain unilääkkeiden avulla.
Nyt nuo viikot ovat takana ja hoidot ohi ja työt kutsuvat. Aloitan työt ensi maanantaina ja tänään sain paperit valmiiksi Kelalle, jotta saisin tehdä lyhyempää työaikaa. Nyt on vieläkin jäljellä väsymystä. En ollutkaan palautunut niin nopeasti ja hyvin kuin alussa luulin. Olen hyväksynyt tämän ja tyytyväinen että hain lyhyempää työaikaa. Nyt yritän nauttia kaikesta tulevasta enkä enää miettiä tuota sairautta. Se ei minua lannistanut vaan teki vahvemmaksi pitämään omia puoliani. Toivottavasti.
Voimia sinulle tähän taistoon.
- 4. sytostaattihoito takanaannimaria70
- Re: 4. sytostaattihoito takanaLotteliini
- Re: 4. sytostaattihoito takanameikku
- Re: 4. sytostaattihoito takanaannimaria70