Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

4. sytostaattihoito takana

Moi, keskiviikkona tuli neljäs sytostaattihoito käytyä tämän munasarjasyövän tiimoilta, joka ei ollut kuitenkaan levinnyt. Tuntuu siltä, että nyt alan vasta kunnolla käsittelee koko tätä tapahtumaa, joka alkoi siitä toukokuisesta kasvaimen löytymisestä. Ulkona on kaunis ruska ja minä surkuttelen oloani ja elämääni. Tutkistelin pitkää leikkaushaavaani aamulla kuin olisin eka kerran sen nähnyt ja kuvittelin miltä se oli näyttänyt leikkauksessa. Tuntuu että olen nyt vaiheessa, että optimisti voi sanoa että enään 2 hoitoa jäljellä, mutta minusta tuntuu nyt että VIELÄ kaksi hoitoa jäljellä. Sain Neulasta-piikin, että saataisiin nämä kaksi viimeistä hoitoa kolmen viikon välein menemään, eli jos mitään yllättävää ei tule, lokakuun lopussa olisi se viimeinen hoito. Mulla on sitten vielä marraskuussa 19. päivä paksunsuolen ja vatsan tähystys liittyen syöpägeeniini. Hikoiluttaa, väsyttää, särkee niveliä, yöllä ei oikein nukuta, heräilen hikoiluun ja ihan muuten vaan ja päivällä olen surkeuden perikuva. Mutta yhtäkkiä mieliala sit saattaa vaihtua. Nyt on jo 4 päivää hoidosta joten pitäs tässä piristyä. Kaljuanikin inhoan ja sitä että kulmakarvat ja ripset on lähteny. Kiukuttelen kuin pieni lapsi. Minun mies tässä on melkoisessa pyörityksessä, kun yrittää jaksaa mielialojeni vaihtelua. Poika seuraa vierestä eikä niin kiinnitä huomiota kun on koulu ja harrastukset. Jotenkin tuntuu vaikealta elää ns. tavallista arkea perheen kanssa kun oma elämä on muuttunut. Mieli tekisi aina välillä huutaa isolla äänellä et ettekö näe et en ole terve, en jaksa kaikkia teidän juttuja ja tarvitsisin enemmän tukea. Tällaiset fiilikset 4. hoidon jälkeen Annimaria70:ltä
*Lämpimät halaukset kaikille*
annimaria70 | 23.9.2007 klo 19:02:59