Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Yksi etappi takana:)
Jihuu, tänään viimeinen syto. Olen niin onnellinen etten tiedä mitenpäin tässä tuolilla pyörisi. Nyt muutama päivä toipumista ja pieni "loma" hoidoista ennen uuden rupeaman alkua. Sädehoito edessä ja kyselenkin että millaisia vaikutuksia siitä on tullut? Onko kuitenkin jo elimistö lähtenyt toipumaan sytoista säteiden aikana. Kyllähän nyt on lievästi kuritettu olo koko ruumiissa. Mietin kuinka sitä jaksaisi vähän aloitella kuntoilua ja lihaskunnon kohennusta tuolle leikatullekin kädelle. Tähän asti olen ainoastaan kävellyt kevyitä lenkkejä, mutta mieli olisi vähän tehostaa, no ehkä jonkin ajan kuluttua.. Olettekos te jotka aloitatte antiestrogeenin aloittaneet sen sädehoidon jälkeen? Näin minulle on sanottu. Mietin kuitenkin, että jyllääkö se estrogeeni minussa nyt silläaikaa, kun sytohoito ei ole vienyt munasarjojen toimintaa alas? Oikein hyvää vointia kaikille eri vaiheissa oleville kanssasisarille!- Yksi etappi takana:)villasukka
- Re: Yksi etappi takana:)Maijastiina
- Re: Yksi etappi takana:)Untuvikko
- Re: Yksi etappi takana:)kultsikki
- Re: Yksi etappi takana:)Maijastiina
- Re: Yksi etappi takana:)raideri
- Re: Yksi etappi takana:)raideri