Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei hoitoa matalan neutrofiiliarvon vuoksi
Kiitos tsempistä Syksy ! Toivottavasti pääset pian uuteen sytoon. Mulla ei ollut eilen oikein mitään oireita tiputuksen jälkeen. Oltiin jopa reissussa mieheni kanssa. Heti hoidon jälkeen lähdettiin 150 kirsan päähän appiukon talolle. Hän on itse hoitokodissa. Katseltiin mahtavia raketteja eikä ollenkaan kummempi olo. Tänään pistin taas itse Neulastan. Meni jo kuin "ammattilaiselta" tämä toinen kerta. Kotimatkalla alkoi tuntua vähän höntiltä, nyt menen mielelläni pehkuihin.Sain muuten paljon suuoireisiin lääkkeitä sairaalasta ja reseptin morfiinipitoisiin särkylääkkeisiin buranan kanssa käytettäväksi luuston, lihas- ja nivelkipujen vuoksi. 2 buranaa olen ottanut.
Olen kiitollinen veronmaksaja, niin hyvää hoitoa saan ja saamme me syöpäsairaat. Lääkkeet tosi kalliita ja omavastuu vain 3 euroa.
t. stvvk
Terveempää tätä vuotta meille kaikille palstalaisille !!
- Re: Ei hoitoa matalan neutrofiiliarvon vuoksisttvk