Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei hoitoa matalan neutrofiiliarvon vuoksi
Hei SyksyTiloanne on minulle hyvin tuttu. Sairastaessani ensimmäistä kertaa rintasyöpää olin viisi kertaa sairaalassa alhaisten veriarvojen (alimmillaan 0.1) vuoksi. Antibioottitiputuksilla arvot saatiin nopeasti kuntoon. Lähdin aina poliklinikalle, kun kuume alkoi vähänkään nousta (yleensä noin viikko tiputuksesta). Tiputusten väliksi tuli yleensä runsaat neljä viikkoa, koska kotiinkin annettiin antibiootteja, jotka piti syödä loppuun, ennen kuin tiputus voitiin antaa.
Toisella kierroksella (ja seuraavillakin) sain aina Neulastan. Sitä tai jotain valkosolujen kasvutekijää kannattaa pyytää lääkäriltä.
Minulle sanottiin, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lykätä hoitoa. Syöpä parani kyllä sillä kerralla, mutta sitten tuli toisenlainen eli tulehduksellinen rintasyöpä.
En usko, että yhden tiputusvälin pitenemisestä on haittaa. Toivottavasti saat tuon Neulastan!
Oinas50
- Re: Ei hoitoa matalan neutrofiiliarvon vuoksiOinas 50