Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Täällä taas uusi rintasyöpäpotilas
Älä suotta pelkää, kaikki eivät saa kaikkia oireita. Jotkut pääsevät hyvinkin vähällä. Luultavasti ne ovat myös kiinni annoksen määrästä, mikä käsittääkseni on yksilöllinen (siltikin että se määräytyy painon ja pituuden suhteessa). Et sanonut mitä lääkettä saat, mutta tässä kokemukseni Taxoterestä.Kortisoni lievittää pahimmat sivuoireet eka päivinä, joskin se voi tuoda tuon kasvojen turvotuksen, punoituksen ja näpyt. Ne kuitenkin häviävät aikanaan, muutama päivä minulla meni. Kun kortisoni loppuu, tulee väsymys, kortisonin aikana virtaa riittää ja ainakin itselläni ensimmäisenä tiputuspäivänä oli lähes euforinen olo.
Monet ovat sanoneet että toinen ja kolmas tiputus ovat sitten helpompia. Ainakin tietää, mitä on tulossa. Minä saan toisen tiputukseni ensi viikon perjantaina, olettan että veriarvot ovat ok.
Jälkiviisaana voin sanoa, etten olisi järjestänyt tiputuksen jälkeiselle viikolle mitään menoja mikäli olisin tiennyt infektioherkkyyteni. Minulla oli silloin kuitenkin jo yli kuukausi sitten sovittu aika työterveyslääkärille. Sieltä vastaanotolta luultavasti joku pöpö tarttui mukaan, toki sen saatoin saada muualtakin. Nyt olen viisaampi ja vältän ihmisjoukkoja tiputusperjantain jälkeisen viikon.
- Re: Täällä taas uusi rintasyöpäpotilaspalsternakka
- Re: Täällä taas uusi rintasyöpäpotilaspalsternakka
- Re: Täällä taas uusi rintasyöpäpotilasMaat
- Re: Täällä taas uusi rintasyöpäpotilasTulevaisuus?