Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN J�LKEEN.?
Tuosta blondauksesta....minä kyllä menin kampaajalle muistaakseni 5 kkn päästä sytojen loppumisesta ja otin blondauksen. Uusien hiusten väri oli niin tylsä ja masentava...Kampaajakin oli sitä mieltä, että kyllä sen voi jo laittaa, jotain suoja-ainetta hän laittaa mulle välillä nytkin. Kun hiuslaatuni ei odotuksistani huolimatta muuttunut karkeammaksi, vaan on erittäin ohutta kuten ennen hiustenlähtöä. Onneksi sitä on sitten paljon. Katsoin Kylie Minoquen haastattelun jokunen päivä sitten, ja Kylie vastasi kysymykseen, milta tuntui hiusten lähtö. Hän sanoi, että esiintyjänä on tottunut muuntautumaan, kuten juuri erilaisiin hiustyyleihin. Eikä kokenut sitä vaikeana asiana. Jotenkin oli erittäin kiva haastattelu. Tosin en nähnyt sitä alusta asti, olen miettinyt tehtiinkö hänelle osapoisto vai mikä. Jos joku tietää, valaiskoon minua, kiitos =).- HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN JÄLKEEN.?HAZELENE123
- Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN JÄLKEEN.?kukkamaaria
- Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN J�LKEEN.?kukkamaaria
- Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN J�LKEEN.?kukkamaaria