Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN JÄLKEEN.?
Minulla oli viimeinen sytostaatti elokuussa 2004 ja joulukuussa oli ainakin jo oikea tukka päässä, en enää edes muista - niin se vaan unohtuu - koska ekat haivenet tulivat...helmikuussa menin "ystävällisten" ihmisten varoituksista huolimatta jo blondauttamaan tukkani. Kun se oli vaan niin tumma etten kokenut sitä omaksi värikseni, blondi olen ollut aina. Ja hiukset ovat kampaajani mukaan aivan samanlaiset,laadultaan pehmeät mutta onneksi yhtä vahvat kuin ennenkin. Vain väri oli ikävä...hiukan ne taipuvat edelleenkin, alussahan olivat kovinkin taipuisat. Olin kuullut, että hiuslaatukin saattaa muuttua, tiedä sitten onko näin.En myöskään pitänyt epämukavaa pitkää peruukkiani kuin muutamia kertoja töissä alussa. Kun olin ollut pitkätukkainen, hankin sitten pitkän peruukinkin. Aina tuntui, että peruukki nousee ylös niskasta ja sen "jouhet" olivat oudon tuntuisia...Ostin Stockmannilta sitten liinan, jossa oli takana kumilanka joten se oli hyvä laittaa päähän ja pysyikin hyvin. Tulipas ostettua kesähattukin, tasan kerran oli sekin päässä. Kyllä se liina tuli aina vetästyä päähän vaikka vaan roskia vein, jotenkin se kalju oli peitettävä. Mutta näin erittäin kauniin kaljun nuoren tytön sairaalassa, kyllä se joillekin sopiikin.
Jälkeenpäin kun miettii niin ehkä olisi pitänyt ottaa lyhyt peruukki vaan, mutta ajatus vuosia kasvatetun tukan menetyksestä oli ehkä silloin masentava.
- HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN JÄLKEEN.?HAZELENE123
- Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN JÄLKEEN.?kukkamaaria
- Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN J�LKEEN.?kukkamaaria
- Re: HIUSTEN KASVU SYTOSTAATTIEN J�LKEEN.?kukkamaaria