Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uneton ...sängyssä mutta ei sohvalla
Meitä unettomiahan näyttää löytyvän. Jotenkin mukava tietää, että syöpähoitoja saaneilla se taitaa olla yleinen vaiva, eikä vika ehkä olekaan omien korvien välissä ainoastaan.Illalla vaikka olen kuinka väsynyt nukkumaan mennessä, niin eikös vaan kun valot on sammutettu - ei se uni tulekaan, vaan olen ihan pirteä. Mieheni kuorsaa vieressä autuaan onnellisena ja minä valvon. Nykyään olen suosiolla heti noussut ylös ja menen lukunurkkaani lukemaan tai täyttämään ristisanatehtäviä kunnes sitten yhden kahden maissa pötkähdän sänkyyn takaisin ja jos hyvin käy uni tulee aika pian.
Paitsi heti sytostaattihoidon jälkeisenä ja sitä seuraavana yönä saattaa mennä jopa neljään ennenkuin saan unta.
Olen myös huomannut, että pienet päivätorkut eivät vaikuta yöuneen yhtään. Nykyään nukun vaikka päivällä kun nukuttaa ja sitten kuppelehdin yöllä ja teen rauhassa omia juttujani. Onneksi olen jo eläkeläinen eikä tarvitse miettiä töihinmenoa tai muita pakollisia juttuja.
Toivon teille kaikille hyviä öitä joko nukkuen tai valvoen!
- Uneton ...sängyssä mutta ei sohvallaSyysnainen
- Re: Uneton ...sängyssä mutta ei sohvallaniin pieni
- Re: Uneton ...sängyssä mutta ei sohvallaSyysnainen
- Re: Uneton ...sängyssä mutta ei sohvallastrawberry
- Re: Uneton ...sängyssä mutta ei sohvallaMummiS
- Re: Uneton ...sängyssä mutta ei sohvallaSyysnainen