Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Arimidex ja nivelvaivat
Hei!Ensimmäinen pakkaus Arimidexiä on loppu ja lukuisia edessäpäin.
Levottomia öitä, hikoilua, kuumia aaltoja ja viimeisimpänä lihas- ja nivelkivut.Aamuisin ja paikallaanolon jälkeen olen tosi tönkkö. Muutamana viime yönä pohkeiden särky on herättänyt.Jalkaterät ovat myös niin kipeät etten voi kuvitellakaan lenkille lähtöä.Vielä en ole käyttänyt lääkkeitä mihinkään vaivaan vaan olen odotellut elimistön tottumista. Nyt kun kesäloma loppuu ja työhön paluu on edessä on varmaan pakko kokeilla jotakin apukonstia ennenkaikkea unen parantamiseksi ja myös jalkojen / lonkkien kipuun. Mistä te muut olette saaneet parhaan avun? Onko Arimidex vaikuttanut painon nousuun? Itse olen selvästi lihonut, mutta voihan syy olla myös tämä laiskahko kesäloma.Oletko Mariina sitä mieltä, että liikkuminen vähentää kipuja / jäykkyyttä? Otanko lääkkeet avuksi? Pitäisikö liikunnan olla tietynlaista? Vinkkejä olon parantamiseksi, please???
terveisin Merja
- Re: Arimidex ja nivelvaivatMariina
- Re: Arimidex ja nivelvaivatmerja
- Re: Arimidex ja nivelvaivatMariina