Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Arimidex ja nivelvaivat

Hei Mimme ja Merja
Kyllä minulla on liikunta auttanut nivelkipuihin. Tässä tutkimuksessa missä olen mukana tutkitaan nimenomaan liikunnan vaikutusta syövän liitännäishoitojen oireisiin.
Merja: Mikäli sinulla on vaan muutama kuukausi aikaa hoitojen loppumisesta ja asut jonkin ison sairaalan lähellä niin tiedustele alkavista ryhmistä.
Helsingissä , Vantaalla ja Espoossa on ryhmiä, tutkimukseen kuuluu muitakin sairaalapiiriä ympäri Suomea ja Ruotsissa myös.
Särkylääkkeitä en ole syönyt pitkään aikaan ollenkaan.

Hoitojen aikana minulle tuli hengitysvaikeuksia, hengästyin jo pukiessa, rappuja en jaksanut kiivetä juuri ollenkaan.
Vuosi sitten loppui sädehoidot niin vieläkin hengästyn rappuja ylös noustessa tai juostessa muutaman kymmenen metriä. Tutkimukset syiden poissulkemiseksi on syyskuussa mm. astma ja sydämen vajaatoiminta.
Kivuista ja lääkkeistä kannattaa jutella lääkärin kanssa, kaikki lääkkeet ei sovi kaikille.
Terveisin Mariina
Mariina | 7.8.2006 klo 00:53:49