Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Olen toipunut leikkauksesta oikein hyvin, poistetun rinnan haava on vielä pinnalta auki n.2-3 cm ja hieman erittää. Minun leikkauseni kesti 5 t, toinen rinta pienenettiin ja poistetun rinnan tilalle tehtiin selkälihaskielekkeestä uusi rinta implantin kanssa. Implanttia laajennetaan n.kuukauden välein kunnes pienennetyn rinnan kokoinen.Pääsin sairaalasta kolmantena leikkauksen jälkeisenä päivänä. Kipuja on ollut hyvin vähän ja nekin aivan lieviä.Olen kyllä ihmetellyt, miten isosta leikkauksesta voi toipua näin nopeasti, kädetkin toimivat normaalisti.Minua pelottaa myös tulevat hoidot ja olenkin tällä palstalla kysellyt muiden kokemuksia hoidoista ja isommitta ongelmitta hoidot ovat yleensä menneet, mikä on kovasti helpottanut jännitystäni.Työkaveriltani on myös operoitu kilpirauhasen syöpä n.6-7 v.sitten, eikä mitään ongelmia ole sen jälkeen ollut. Leikkauksen odottaminen on henkisesti raskasta, mutta nopeasti se aika loppujen lopuksi menee.Itse aloitin "vitamiinikuurin"ja pyrin syömään monipuolisesti, jotta kunto olisi mahd.hyvä leikkauksessa.Kaikkea hyvää sinulle ja koitahan kuitenkin nauttia kesäisistä päivistä!- RintasyöpäSini-likka
- Re: RintasyöpäAnskuli
- Re: Rintasyöpäsesilia
- Re: Rintasyöpäsesilia
- Re: RintasyöpäSini-likka
- Re: Rintasyöpäcarpe diem!