Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Minulla oli rinnassa lobudaalinen ja duktaalinen invasiivinen syöpä, ajattelin, että eikö yksi olisi jo riittänyt, kasvaimia oli kolme ja esiastetta runsaasti, rinnan poistosta tulee huomenna kolme viikkoa.Olen pohtinut mistä tämä voi johtua, yleensä löytyy yksi kasvain.Minulla selvisi vasta leikkauksen jälkeen, että rinnassa oli jo pidemmälle kehittynyttä syöpää. Minulla lobudaalinen syöpä oli "kiltimpää" kuin duktaalinen syöpä, mutta hoidot tulee ärhäkkäämmän syövän mukaan. Varmasti hoitosi riippuu siitä, onko vartiasolmukkeissa syöpäsoluja, minulla olivat puhtaat. Aloitan sytostaattihoidot parin viikon päästä, ensin 6 krtaa norm.sytostaatit, sen jälkeen herceptin-sytostaattihoito 3 kertaa.Onko sinulta otettu rinnasta näytteet vai miten todettiin? Toivotaan, ettei ole ärhäkkää laatua ja jos on, niin kyllä löytyy hyvät hoidot, niihin minäkin luotan!Kaikkea hyvää sinulle!
Anskuli | 23.6.2011 klo 20:19:46