Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Cef

Heippa hoit-su!

Kuinka Cef-jälkioireet etenivät... Kuvotuksia ei siis tullut, vaan ummetusta - oliko se pahin asia?
Minulla on eka Cef 16.5., mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan. Tähän asti olen mielestäni selvinnyt hyvin (koputtaa puuta!) ainakin fyysisten oireiden kanssa. Toisinaan mielessä jo kaihertaa, kuinka pitkään palautuminen suunnilleen normaaliin tilaan mahtaa kestää koko hoitorumban jälkeen ja mitä pitkäaikaisvaikutuksia myrkyt jättävät... En ole niihin viitsinyt tutustua, kun nykyhetkessäkin on haastetta ihan tarpeeksi.

Olen miettinyt sinun menetyksiäsi; puoliso ja terveys muutaman kuukauden sisään! Itsellänikin on paljon rankkaa historiaa, mutta se on jakaantuneena noin kymmenen vuoden ajalle... joten kohtalon kolhuihin on ollut paremmin aikaa sopeutua. Onneksi meillä useimmilla on psyykessämme hyvät suojamekanismit, jotka antavat sopivan palan kerrallaan purtavaksi. Minä menetin puolison vasta eron jälkeen, mutta lasten kautta suru tuli konkreettiseksi itsellekin. Mielestäni (nuoren tai keski-ikäisen) kuolemaa ei hyväksy koskaan, mutta asiaan ajan myötä tottuu.
Elämä on niin kovin merkillinen soppa, mutta kumma kyllä, mieluummin kuitenkin tätä omaa soppaansa syö kuin vaihtaa sitä muiden keitoksiin!
"Katseen suunta voi muuttaa elämän", joten nostetaan välillä zoomausta sinne horisonttiin ja hoiperrellaan eteenpäin.

Tänään paistaa aurinko.
palsternakka | 1.5.2013 klo 10:17:11
  • Cef
    hoit-su
    26.4.2013 klo 10:27
    • Re: Cef
      Typsy
      26.4.2013 klo 12:30
      Myymi
      28.4.2013 klo 21:48