Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voi hitsin pimpulat nyt se hiusten lähtö alkoi

Hei Päivänsäde,
mulla on hiukset edelleen päässä vaikka kolme taxoa on takana. Kyllä niitä aina jonkin verran lähtee hoidon jälkeen kampaan muutaman päivän ajan, mutta sitten ei enää. Hiukset ovat päälaelta harvenneet, muualta ei yhtään. Kun laittaa hiukset niin kukaan ei huomaa harventumista. Kaikilta ei hiukset lähde kokonaan pois vaan harvenee ainoastaan, sanoi mun hoitajakin. Muutamassa päivässä huomaat, lähteekö ne kokonaan vai ainoastaan harvenee vähän.
Minä käyn saunassa joka päivä ja pesen hiukset myös päivittäin eikä ole vaikuttanut mitenkään niitten lähtöön, suojaan kyllä löylyssä hiukset saunahatulla ja pyyheliinalla. Ens viikolla eka ceffi, saa nähdä joko sitten karvat päästä tippuu vai pysyvätkö sitkeästi loppuun asti.
No kävin miten kävi, karvat kasvaa takaisin muutamassa kuukaudessa, pääasiahan on häätää tää paskiainen kehosta pois!
Tsemppiä jatkoon!
Kisuliini
Kisuliini | 8.12.2007 klo 17:54:12